הורוסקופ חודשי – אוגוסט 2014




לפי הורוסקופ חודשי בימים הראשונים של חודש אוגוססט הנוכחות של כוכב הלכת מאדים יכולה לייצר סכסוכים וביקורות קטנים, ביחסים בין בני הזוג או במקום העבודה. אבל כל המצב יירגע לקרת אמצע החודש.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל גדי ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק. הזוגות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה.

כסף
כלכלית, לפי אסטרולוגיה חודשית אתם צריכים להיזהר ולשים לב לכל הפרטים אפילו הכי קטנים בכל מה שקשור להכנסות והוצאות. תתחילו לסדר את הסכמים הקשורים לכסף כי הכל חייב להיות מאוד ברור. בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת יהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף.

בריאות
אתם עוברים, על פי הורוסקופ תקופה מתוחה ויש עם כל הסממנים המוכרים: עצבנות, חוסר סבלנות, אי סדר במה שאתם עושים. תנסו לשמור על איפוק , לנוח ככל האפשר ולנהל חיים מאוזנים. תשימו לב לתזונה ואל תשכחו לעשות פעילות גופנית.

הטיפ החודשי
בני מזל גדי חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אמפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

[facebook_like_button] [google1]


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.