הורוסקופ חודשי – ספטמבר 2014




מזל גדי מרגיש יותר מאי פעם את הצורך להיות שייך לקבוצה שבה הוא ירגיש מקובל ותמיכה כדי שהוא יוכל להתקדם. בדיוק מסיבה זו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תיכנס לקבוצה של אנשים אשר לא יעשו שום דבר מלבד לנצל את אדיבותכם. אל תגדיר לעצמך המטרות קשות להשגה!

קריירה
הקריירה של מזל גדי חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
אם מזל גדי נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כסף
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי הורוסקופ חודשי אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.

בריאות
מזל גדי חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
מומלץ לפי אסטרולוגיה חודשית לצאת החוצה ככל האפשר, להיפגש עם חברים ולהשתתף בפעילויות קבוצתיות. זה יעשה לכם רק טוב! התמדה וסבלנות יעזרו לכם להשיג כל מה שאתם תרצו.

[facebook_like_button] [google1]


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.