מזל גדי הורוסקופ חודש אוגוסט 2015




Monthly Horoscopeחודש אוגוסט יהיה עבור מזל גדי חודש תוסס מאד, כך שהוא יהיה עסוק כל הזמן. אתם תוכלו להכיר ולפגוש אנשים רבים, לדבר, לנהל משא ומתן וכו". האנשים החדשים שאתם תכירו יכולים להפוך לשותפים שלכם בכל מני פרויקטים.

קריירה
במישור המקצועי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחיל עידן חדש: יופיטר, ניכנס לבית הקריירה ומכריז על שנה של התקדמות ושל שבעיות רצון. גם כניסתו של מאדים למזל זה יכול לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, במיוחד אם העבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.

אהבה
אתם נכנסים לתוך תקופה, על פי אסטרולוגיה חודשית לא פשוטה, לא יציבה וייתכן שהחודש מערכת היחסים תעבור טלטלה. לא נשללים כל מני האכזבות או חזרה לקשר ישן.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי הורוסקופ חודשי תהיה הקלה עבור מזל גדי.




בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
מומלץ שתשתמשו בידע אשר יש לכם כדי לזכות במעמד חדש מבחינה חברתית או מקצועית. להורים שבניכם היגיע הזמן לנקוט בצעדים דראסטיים בכל מה שקשור לחינוך הילדים, אחרת הם יכולים בקלות ללכת בדרכים הלא נכונות.

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.