הורוסקופ חודשי אוגוסט 2017

Monthly Horoscopeחודש אוגוסט יהיה עבור מזל גדי חודש תוסס מאד, כך שהוא יהיה עסוק כל הזמן. אתם תוכלו להכיר ולפגוש אנשים רבים, לדבר, לנהל משא ומתן וכו". האנשים החדשים שאתם תכירו יכולים להפוך לשותפים שלכם בכל מני פרויקטים.

קריירה
במישור המקצועי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחיל עידן חדש: יופיטר, ניכנס לבית הקריירה ומכריז על שנה של התקדמות ושל שבעיות רצון. גם כניסתו של מאדים למזל זה יכול לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, במיוחד אם העבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.

אהבה
אתם נכנסים לתוך תקופה, על פי אסטרולוגיה חודשית לא פשוטה, לא יציבה וייתכן שהחודש מערכת היחסים תעבור טלטלה. לא נשללים כל מני האכזבות או חזרה לקשר ישן.

כסף
מפני שכוכב הלכת מרקורי נמצא בנסיגה תקופה זאת מאופיינת על ידי אי נוחות בגלל מסמכים קשורים לכסף . עכשיו זה הזמן להשלים צעדים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן כמו לקחת הלוואה. מבחינה כספית, על פי הורוסקופ חודשי תהיה הקלה מסוימת.

בריאות
החודש ייתכן שיהיה קצת סוער מדי עבורכם, ללא שלווה או נוחות וזה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. אל תנשו לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לחשוב על פרישה אפשרית מהתפקיד, או על קנסות או נזקים, אפילו במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם.

 

578 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.