הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

Monthly Horoscopeאם מזל דגים, ידע להניח ולהשלים עם דברים אשר קרו בעברו הוא יזכה סוף, סוף לשלוות נפש. הכוכבים מבשרים על כל מני הזדמנויות אשר יאפשרו לכם להרוויח כסף.

קריירה
לאחר מחצית השנייה של החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הדברים בעבודה מתחילים להשתפר. אם אתם לא מרוצים מהעבודה הנוכחית זה הזמן לעשות שינוי.

אהבה
מזל דגים עדיין לא נהנה הנוכחות של ונוס, אשר בדרך כלל מעני לו נדיבות, סקס אפיל, חושניות והזדמנויות סנטימנטאליות. אם כבר יש לכם מערכת יחסים יציבה, אתם יכולים לסמוך על כך שתייה בה הרמוניה והבנה.

כסף
למרות שהמאמצים שלכם מתוגמלים באופן מסודר, טוב תעשו לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות כי על פי הורוסקופ חודשי מרקורי נמצא בנסיגה ואז נזק או בלבול עלולים להתרחש במהלך החודש.

בריאות
עם מאדים הדינאמי במזלכם אתם מלאי האנרגיה הפיזית וההרגשה היא שאתם רק הולכים ומתחזקים. לעומת זאת, לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי נמצא בנסיגה וזה יכול ליצור בעיות של ריכוז או פציעות.

הטיפ החודשי
הימנעו ממצבים אשר יובילו לקונפליקטים מיותרים. גם אין סיבה להרגיש חסרי ביטחון בתקופה זאת. חוסר האנרגיה שאתם מרגישים מדי פעם דורש תשומת לבכם. תנשו לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.

 

810 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.