הורוסקופ חודשי אוקטובר 2017

Monthly Horoscopeמזל גדי מרגיש החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל גדי להאמין בכישרונותיו.

קריירה
הקריירה של מזל גדי, במיוחד בחלק השני של החודש מתחילה להתאושש, כאשר הוא יחליט שהיגיע הזמן לעשות שינויים, בדרך החשיבה שלו מול כל מני הזדמנויות. בתקופה הזאת, אכן יהיו הצעות מעניינות ואתם תצליחו למשוך את תשומת הלב על ידי רעיונותיכם.

אהבה
אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק. הזוגות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה.

כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ חודשי בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
לגבי הבריאות מזל גדי החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
בני מזל גדי חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אכפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

 

776 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.