הורוסקופ חודשי אפריל 2016

Monthly Horoscopeחודש אפריל יהיה חודש של יצירה וחדשנות. כל החששות של מזל גדי  בפני שינויים הם מיותרים מפני שהכישורים והיכולות יביאו לתוצאות נהדרות במיוחד במחצית הראשונה של החודש.

קריירה
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית החלק הראשון של החודש הוא חיובי עבור כל אלה אשר לומדים. לקראת אמצע החודש ונוס נכנס לבית הקריירה של מזל גדי. החל מעכשיו, ההצלחה מגיעה והסיכוי הוא לידכם.

אהבה
תיהנו! בתחילת החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי רק בבני מזל גדי, אלא בעיקר באלה שאתם הוא עובד. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל יגיעו בסוף.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עבור מזל גדי עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ חודשי להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

 

1,025 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.