הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

Monthly Horoscopeעבור מזל דגים יהיה די קל להסתכל על התמונה הכללית ויהיה קל מאוד להתרכז במטרות שבאופק. על פי אסטרולוגית חודשית אתם חשובים בגדול והמטרות הן בהתאם לכך.

קריירה
מעבר השמש דרך מזל דגים מעניק לו כוח לשפר את הסמכות ועוזר להתקדם בקריירה. אם אתם עובדים באופן שיטתי ולא מקבלים החלטות חפוזות, אתם יכולים להיות מוצלחים, גם אם כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה.

אהבה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס, ומאדים יכולים להפעיל ולגרום בכל עת לעוינות. אז בחודש הזה יש סיכויים שתמיד יתפרצו סכסוכים חסרי טעם. ייתכן שגם בני הזוג שלכם מגיבים ב אופן אימפולסיבי מולכם, לא משנה על מה ולמה.

כסף
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי הורוסקופ אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.

בריאות
השמש, המעניקה את החיים ומרקורי נמצאים בזווית חיונית, כך שאתם מלאי אנרגיה. עם זאת, לקרת סוף החודש אתם צריכם לנוח יותר. בכל מקרה, שבתאי הוא בבית המחלות כך שבריאותכם צריכה להיות כל הזמן תחת פיקוח.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ חודשי היא לחשוב על פרישה אפשרית מהתפקיד, או על קנסות או נזקים, אפילו במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובה!

 

839 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.