הורוסקופ חודשי ינואר 2016

Monthly Horoscopeמזל גדי כאילו מנחש את המחשבות של הסובבים אותם ויודע איך לגעת בנקודות הכי רגישות. מזל גדי על פי הורוסקופ חודשי ימשוך אנשים שזקוקים לעזרה, אבל, יהיו כאלה שיכולים לנצל את טוב לבו.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל גדי ולפי אסטרולוגיה חודשית מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
היחסים בין בני הזוג יכולים להיות מאוד מהנים ונוחים כל עוד קיימת רוח של ידידות וכל עוד בני הזוג חולקים עניינים משותפים, אבל נוטים לפעול יותר ברמה הגיונית ולא ברמה רגשית.

כסף
כוכב הלכת ונוס, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, נמצא בעמדה חזקה, בבית הרווח של מזל גדי. לפי כך, הדברים מתחילים לזוז בעבודה יותר טוב ומתחילים להיות יותר רווחיים. יכול להיות שדווקא בשבוע השני של החודש יהיו קצת בעיות פיננסיות.

בריאות
פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
רצוי לדחות רכישות גדולות או פעולות אחרות שמעורבות בהם סכום כסף גדול לסוף החודש. הרצון שלכם לשלוט על החיים של בני זוגכם יכול להוביל להתנגשויות. טוב יהיה להימנע ממחלוקות במערכת היחסים עם יקיריכם.

 

919 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.