הורוסקופ חודשי מרץ 2016

Monthly Horoscopeמזל גדי לפי הורוסקופ חודשי מנסה לעשות משהו חדש בתחילת חודש מרץ. כנראה שמדובר על דבר אשר הוא רצה לעשות בעבר והוא לקחת את זה ברצינות. ארגון הזמן שאתם מקדישים לפרויקטים חדשים הוא במקרה זה פקטור קריטי ורק כך תצליחו לממש אותם.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית האנשים משפיעים או בוסים יכולים לשחק תפקיד חשוב בקריירה של מזל גדי. הביטחון העצמי הוא יותר גדול עכשיו ועם התמיכה המתאימה תוכלו לצעוד קדימה.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות של מזל זה לא יהיה משתעמם החודש. מאדים לפי הורוסקופ יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
הדאגה של מזל גדי עבור הרווחים הולכת וגדלה בתקופה הזאת. בחלק האחרון של חודש גדי תהיה הקלה קשורה להלוואות, חובות, ירושה או אולי, שיפור המצב הכלכלי של הזוג או השותף לחיים.

בריאות
ההמולה נשארת נקודה קבועה בחיים של יום, יום במהלך כל החודש הזה. יש סיכון מתח רב שישפיע על מערכת העצבים, סיכון של פגיעה או פציעה פיזית בגלל פזיזות, או הפעלה כל מני אובייקטים כמו כלים, מכשירים, וכו'. שימו לב לזה.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.

 

1,150 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.