הורוסקופ חודשי ספטמבר 2017

Monthly Horoscopeחודש ספטמבר יהיה חודש של יצירה וחדשנות. כל החששות של מזל אריה בפני שינויים הם מיותרים מפני שהכישורים והיכולות יביאו לתוצאות נהדרות במיוחד במחצית הראשונה של החודש.

קריירה
הדברים לא מסתדרים כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל אריה. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים הגדולים שאתם עושים. בעבודה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
יופיטר, עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
אם מזל אריה יקבל הצעות חדשות לגבי העבודה יש לבדוק אותן בזהירות ויש להיזהר בהחלטות שיכולות להיות גורליות לגבי מצבו הפיננסי. אתם תעברו תקופה עם רגעים קריטיים, לגבי הכסף, בשבוע השני של החודש. המצב משתפר לקרת סוף החודש.

בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! לפי הורוסקופ חודשי יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

 

436 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.