הורוסקופ ספטמבר אוגוסט 2016

Monthly Horoscopeאם אתם מזל גדי הקריירה וחיי משפחה התפתחו באופן חיובי במקביל עד אמצע החודש. אתם תהיו מאד אנרגטיים בתקופה זו, כך שתרגישו שום דבר לא יכול לעצור אתכם להשיג את מבוקשיכם. הכל קורה כפי שאתם רוצים, אבל יש גם תמיכה מצד יקיריכם.

קריירה
השמש הזוהרת נמצאת מזל שלכם, דבר אשר מביא באופן מסורתי הצלחה. המוניטין של מזל גדי רק הולך וגדל, הביטחון העצמי הוא חזק, המרץ בשיאו, אז יש לו הכול כדי להצליח. בחלקו השני של החודש יהיו קצת עיקובים, אבל הכל מסתדר שוב לקרת סוף החודש.

אהבה
כוכב הלכת וונוס מפזר את קסמו על החיים החברתיים של מזל גדי, שישתתף בכל מני מסיבות, הזדמנות טובה לפגישות עם אנשים חדשים. עבור אלה שכבר נמצאים במערכת יחסים, לפי הורוסקופ חודשי הקשר יתחזק. עבור אלה שלבד יהיה קשר חדש בתווך חבר.

כסף
על פי לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה עם גוון פיננסי. החודש חוצים את בית הכסף של מזל גדי השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה. קיים סיכון של הוצאות גבוהות יותר מאשר כרגילה.

בריאות
סוף החודש מביא הקלה גדולה: מאדים עוזב וכך אם היו לכם בעיות בריאות, בשמונת החודשים האחרונים, עכשיו אתם יכול לצפות לשיפור משמעותי במצבכם הבריאותית. למרות זאת, עד סוף החודש רצוי להיזהר, , במיוחד לגבי זיהומים, דלקות ופגיעות.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

 

884 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.