מזל גדי הורוסקופ חודשי – אוקטובר 2014




אם תהיה מתיחות בין מזל גדי לבין בני זוגם בגלל המונוטוניות או חוסר אמון, שיחות והגלויות עשויות לסייע לפתור אפילו קונפליקטים קשים. בסופו של דבר, תלוי איך אתם תצליחו לנהל את המתח הפנימי.

קריירה
השמש הזוהרת נמצאת מזל שלכם, דבר אשר מביא באופן מסורתי הצלחה. המוניטין של מזל גדי רק הולך וגדל, הביטחון העצמי הוא חזק, המרץ בשיאו, אז יש לו הכול כדי להצליח. בחלקו השני של החודש יהיו קצת עיקובים, אבל הכל מסתדר שוב לקרת סוף החודש.

אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!

כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל גדי יש את הרושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית . עם זאת אתם יכולים להרוויח כסף מרעיונות יצירתיים.

בריאות
פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי הורוסקופ חודשי הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב על כך שיהיו כמה עננים בתחום הקריירה. היכולות שלכם יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.

[facebook_like_button] [google1]


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.