מזל גדי הורוסקופ חודש מאי 2015




עם תמיכת השמש הפופולאריות של מזל גדי רק הולכת וגדלה. הוא יוכל עכשיו ליצור קשרים עם אנשים חדשים אשר יעזרו לכם להשיג כל מני מטרות. עם זאת, אל תהפכו ליהירים כלפי אלה אשר לא מצליחים כמוכם.

קריירה
ונוס תורם להצלחה, עם דגש על כישוריו החברתיים ודיפלומטיה של מזל גדי ונוס הכל יכול מביא גם הזדמנויות רבות בתחום הקריירה. לפי אסטרולוגיה חודשית מי שעוסק ביחסי ציבור, אמנות, יצירתיות, יופי, היתרון שלו עוד יותר גדול.

אהבה
ונוס, כוכב האהבה מגדיל את כוחו המשיכה והחושניות של מזל זה הוא צריך אהבה, ומחפש את הנשמה התאומה, עם סיכוי טוב למצוא אותה. אם יש לכם מערכת יחסים ההרמוניה, הרגישות וההבנה שולטים במלאו מובן המילה.

כסף
בחלקו הראשון של חודש מאי המצב הכספי הוא סביר וכדאי לא לבזבז יותר מדי. זה נהדר שיש לך בנות הברית כמו השמש וונוס, כי מזל גדי יעבור זמנים בעיתיים מבחינה פיננסית, במיוחד בחלק השני של החודש.

בריאות
חודש זה יכול להיות בעייתי עבורכם מבחינה בריאותית, לכן מומלץ לפקוח עיניים ולעמוד על המשמר. על רקע הטרנזיט של שבתאי דרך סרטן עומס, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולות להופיע מחלות של מערכת העצבים או מערכת הנשימה, אלרגיות, חסימות או פציעות.

הטיפ החודשי
אל תהססו לבקש עזרה בעת הצורך כי אתם תקבלו. לפי הורוסקופ חודשי כל שעליכם לעשות כדי לעבור תקופות קשות בלי להיפגע זה לפעול בטקט ובשלווה.

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.