מזל גדי הורוסקופ חודש ספטמבר 2015

Monthly Horoscopeעם מרקורי הנמצא במחזור של נסיגה כנראה שלבני מזל גדי לא יהיה זמן להשתעמם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תמיד יהיה משהו לסדר, תמיד יהיו סיבוכים אשר דורשים פתרונות יצירתיים ותכנון מחודש של כל מני דברים.

קריירה
במהלך חודש ספטמבר המתח העיקרי בעבודה הוא בגלל תקשורת ומסמכים. אתם לא צריכים להתפלא אם הציוד המשרדי כמו מחשבים או טלפונים לא יעבדו כמו שצריך. עם כל הבעיות מזל גדי יתחיל להיות יותר מאורג ועם יותר יוזמה.

אהבה
מזל גדי נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת. חשוב להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג. החלק השני של החודש ספטמבר נראה מורכב בגלל התערבות של אנשים בזוגיות שלכם.

כסף
בתחום הכסף לפי הורוסקופ חודשי יש בשורה טובה: תוסר חסימה שהייתה קיימת בזמן האחרון, אך עדיין במונחים של כסף, חודש ספטמבר אינו הכי מוצלח. אתם חייבים להיות זהירים, לשקול היטב את ההוצאות ובאופן כללי להתנהג  במתינות.

בריאות
מרקורי נמצא בנסיגה בבית הבריאות וליקוי הירח יגרום להרבה דאגות בתחום הבריאות ולכן, לא משנה כמה אמון יש לכם בחוסן הגוף בחודש זה תהיו כשובים לו. קיימת אפשרות שתצטרכו לפתור בעיה רפואית ישנה.

הטיפ החודשי
על פי אסטרולוגיה חודשית הגיע הזמן לעשות בדק בית בכל תחומים ובמיוחד על סגנון החיים. אל תיקחו הלוואות רק לצורך בזבוזים והיזהרו מנוכלים!

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.