מזל גדי הורוסקופ נובמבר 2014




הבעיה של מזל גדי החודש היא מאדים אשר נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכונים, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה
הדברים לא מסתדרים כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל גדי. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים הגדולים שאתם עושים. בעבודה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות שלכם, לא יהיה משעמם החודש. מאדים יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כאילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
אתם צריכים לתת תשומת לב מיוחדת בנושאים הקשורים לכסף של הדיור, רכישות או סחורות שאתם מזמינים. בתקופה הזאת, אפשרי שיהיו קשיים כספים, קונפליקטים קשורים לכסף, תשלומים דחופים  או הפסדים כספיים. תעשו כל פעולה פיננסית בזהירות.

בריאות
מזל גדי חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית לנסות להבין מי אתם ומה אתם רוצים מהחיים בעצמכם. נכון, שזה יכול לגרום לכמה אנשים להרים גבה או להיות לא מרוצים, אבל זה לא נכון לבנות את עתידכם לפי מה שאחרים מייעצים או חושבים שזה מתאים לכם.

[facebook_like_button] [google1]


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.