מזל גדי הורוסקופ פברואר 2015




יותר מאי פעם מזל גדי מרגיש צורך להיות חלק מהקבוצה שבה הוא מרגיש שמקבל את התמיכה שתאפשר לו להתקדם. זאת המסיבה שלפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא יוותר על "חברים" אשר עד עכשיו לא יעשו שום דבר מלבד לנצל את אדיבותו.

קריירה
הקריירה של מזל גדי חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
הנה חודש נפלא עבור קשרי הנישואים או אהבה של מזל זה. ונוס ויופיטר הם הכוכבים המועילים לסיכויים והישגים. יתר על כן, ונוס הוא הכוכב של האהבה ושל ההרמוניה. המסקנה היא שחודש זה מבטיח להיות על פי הורוסקופ חודשי חושני, חיובי לאהבה עם רגעים מאושרים.

כסף
למרות שהמאמצים בעבודה של מזל גדי מתוגמלים באופן סביר, טוב הוא יעשה לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות: לפי תחזית אסטרולוגית חודשית כוכב הלכת מרקורי, שליט של בית הכסף, הוא בנסיגה וזה יכול לגרום לנזק או סיבוך כספי.

בריאות
הנסיגה של מרקורי עלולה לגרום לתחושה מסוימת של אי נוחות ושל חוסר אנרגיה בשבועות האחרונים של החודש הזה. לפי כך, עדיף להימנע ממצבים שבהם תגיעו לעייפות כרונית וכמובן היזהרו מה אתם אוכלים ובמיוחד כמה אתם אוכלים או שותים.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לחשוב על שינוי בתפקיד או אפילו לשינוים במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובתכם.

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.