הורוסקופ חודשי פברואר 2017

Monthly Horoscopeממש מהיום הראשון של החודש מזל גדי מרגיש שוב שהוא חוזר לעצמו וספקות שהיו קשורים לעצמו נעלמים לאט, לאט. יתרה על כן, לא יזיק לתת חשיבות גדולה יותר להדרך שבה אתם מציגים את עצמכם בחברה. תהיו יותר פתוחים, תכירו אנשים חדשים.

קריירה
מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית שהוא כוכב הפעולה והיוזמה אבל גם של המתח מתחיל לסגת מבית העבודה של מזל גדי. התוצאה לא תהיה טובה:.חוסר אנרגיה, חוסר מוטיבציה, חילוקי דעות.

אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!

כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי רק בבני מזל גדי, אלא בעיקר באלה שאתם הוא עובד. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל יגיעו בסוף.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי עשויות להיות בעיות בריאות לא חשובות במחצית הראשונה של החודש. אבל, אל דאגה, הכל מסתדר דווקא בגלל שאתם עם היד על הדופק כל הזמן. שימו לב לא להגזים עם דברים מתוקים!

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.

 

740 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.