הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

Monthly Horoscopeמזל גדי כאילו מנחש את המחשבות של הסובבים אותם ויודע איך לגעת בנקודות הכי רגישות. מזל גדי על פי הורוסקופ חודשי ימשוך אנשים שזקוקים לעזרה, אבל, יהיו כאלה שיכולים לנצל את טוב לבו.

קריירה
חודש אוקטובר מביא עבור מזל גדי כמה הישגים בעבודה, אבל גם כמה בעיות קטנות. יש לכם הרבה אנרגיה, כוח ומנסים להוכיח לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך בקרב שלכם, זה נראתה שאתם שוככים את אלה שקרובים אליכם.

אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!

כסף
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עבור מזל גדי עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא להיות זהירים, מפני שהסיכון של תאונות ותקריות שונות נותר עדיין גבוהה. זה הזמן הכי טוב להסביר, לשכנע ולהתווכח בכל מה שקשור לדברים שאתם מאמינים בהם!   

 

1,166 views

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.