הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

Monthly Horoscopeמזל גדי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מקבל את הרושם שהכל עומד במקום סביבו וזה אומר שלשון המעטה שחודש זה הוא חודש פחות טוב. עם זאת ילידי מזל גדי מלאי רצון להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה
בתחום הקריירה מזל גדי מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.

אהבה
ונוס, כוכב ההרמוניה ושל החושניות מעניק הרבה יתרונות לחיים הסנטימנטאליים שלכם: הבנה, מעורר התקרבות, גורם לאהבה לפרוח. זה הזמן האופטימאלי להיכנס למערכת יחסים חדשה, ליזום פיוס או לשפר את המערכת היחסים שכבר קיימת.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי אסטרולוגיה חודשית תהיה הקלה עבור מזל גדי.

בריאות
אתם עוברים, על פי הורוסקופ חודשי תקופה מתוחה ויש עם כל הסממנים המוכרים: עצבנות, חוסר סבלנות, אי סדר במה שאתם עושים. תנסו לשמור על איפוק , לנוח ככל האפשר ולנהל חיים מאוזנים. תשימו לב לתזונה ואל תשכחו לעשות פעילות גופנית.

הטיפ החודשי
מומלץ לצאת החוצה ככל האפשר, להיפגש עם חברים ולהשתתף בפעילויות קבוצתיות. זה יעשה לכם רק טוב! התמדה וסבלנות יעזרו לכם להשיג כל מה שאתם תרצ.

 

754 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.