הורוסקופ חודשי – יולי 2014




ממש מהיום הראשון של החודש מזל גדי מרגיש שוב שהוא חוזר לעצמו וספקות שהיו קשורים לעצמו נעלמים לאט, לאט. יתרה על כן, לא יזיק לתת חשיבות גדולה יותר להדרך שבה אתם מציגים את עצמכם בחברה. תהיו יותר פתוחים, תכירו אנשים חדשים.

קריירה
במישור המקצועי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחיל עידן חדש: יופיטר, ניכנס לבית הקריירה ומכריז על שנה של התקדמות ושל שבעיות רצון. גם כניסתו של מאדים למזל זה יכול לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, במיוחד אם העבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.

אהבה
עם ונוס, כוכב האהבה, ממוקם ממש בבני מזל גדי האהבה תמצא בקלות דרך אליו ותמלא את הנשמתו בהרבה אושר. יופיטר, לפי  הורוסקופ חודשי נמצא בבית החשיבה והתקשורת של מזל זה, ומביא לחיי הזוגיות תשוקה שהיא מוזנת  על ידי תקשורת והרמוניה נפשית.

כסף
על פי אסטרולוגיה חודשית מדובר על תקופה עם גוון פיננסי. החודש חוצים את בית הכסף של מזל גדי השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה. קיים סיכון של הוצאות גבוהות יותר מאשר כרגילה.

בריאות
אתם תחזרו לכושר, כי בתחילת החודש מרקורי מסיים את הנסיגה וחוזר למסלול נורמאלי. מבחינה פסיכולוגית, אתם במצב מצוין, כי ונוס דואג שתהיו שמחים, אופטימיים לרואות את הדברים בוורוד. אסטרולוגיה חודשית מבשרת שהאופטימיות הזו תשלוט עוד שנה.

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.

 

[facebook_like_button] [google1]


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.