הורוסקופ חודשי יולי 2017

Monthly Horoscopeעבור מזל גדי מיזמים ושיתופי פעולה חשובים עכשיו, על ידי מידע על הזדמנויות פוטנציאליות ועל השפעתן בחודשים הקרובים על חייו. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תצליחו לקבל החלטות נכונות ולא רק, תוכלו לעשות זאת ברגע הנכון ובזמן הנכון.

קריירה
הנוכחות של מאדים והשמש בבית השישי של מזל גדי מעודדת עבודה קשה ואפילו במקרים מסוימים, באופן וולונטרי, אתם עוזרים גם לאחרים לפי הצורך. אתם כבר מתחילים לראות את הדברים זזים, עם זאת על פי הורוסקופ חודשי הוא יצטרך לעבוד קשה ולפעמים תחת לחץ.

אהבה
מרקורי יהיה בבית היחסים של מזל גדי וזה כבר דבר טוב. אתם תהיו עסוקים בפלרטוט באמצעות שיחות, או נושאים מעניינים. בחלקו האחרון של חודש יולי לבית היחסים מצטרפים מאדים והשמש והאווירה מתחממת, הופכת לאימפולסיבית ולפעמים אפילו נפיצה.

כסף
החודש הסיכויים לרווחים הם גדולים, עם זאת, יש לך נטייה לבזבז על דברים מיותרים. יש להתנהג בזהירות רבה בניהול הכסף, כי אתם מסתכנים לאבד אותו על ידי החלטות לא נכונות. יש לפעול לפי אסטרטגיה ברורה ולהעריך מצבים כמו שצריך.

בריאות
כפי שנאמר הנוכחות של מאדים והשמש בבית השישי שלכם תעורר לא רק את הרצון לעבוד אלא גם את האינטרס כלפי בריאותכם. היגיע הזמן מרצון, לעבור בדיקות רפואיות מקיפות כדי שתדעו איפה אתם עומדים מבחינה בריאותית.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לתכנן היטב את העבודה שלכם, במיוחד שאתם לא תמיד נוהגים לצאת בזמן. גם בתחום הבריאות אין לשלול כואבים הנגרמים מדלקות, תאונות ופציעות קלות. תיזהרו!

 

551 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.