הורוסקופ חודשי – יוני 2014




אם אתם מזל גדי הקריירה וחיי משפחה התפתחו באופן חיובי במקביל עד אמצע החודש. אתם תהיו מאד אנרגטיים בתקופה זו, כך שתרגישו שום דבר לא יכול לעצור אתכם להשיג את מבוקשיכם. הכל קורה כפי שאתם רוצים, אבל יש גם תמיכה מצד יקיריכם.

קריירה
הנה חודש שבו, ככל הנראה, אתם עובדים עם די הרבה הנאה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חייו המקצועיים של מזל גדי דינאמיים, במילים אחרות, יש לו שליטה על הכל. יהיה טוב לנצל את התקופה הזאת כדי להגדיר את המטרות וסדר עדיפויות בעבודה.

אהבה
ונוס, כוכב ההרמוניה ושל החושניות מעניק הרבה יתרונות לחיים הסנטימנטאליים שלכם: הבנה, מעורר התקרבות, גורם לאהבה לפרוח. זה הזמן האופטימאלי להיכנס למערכת יחסים חדשה, ליזום פיוס או לשפר את המערכת היחסים שכבר קיימת.

כסף
למרות שהמאמצים בעבודה של מזל גדי מתוגמלים באופן סביר, טוב הוא יעשה לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות: לפי הורוסקופ חודשי כוכב הלכת מרקורי, שליט של בית הכסף, הוא בנסיגה וזה יכול לגרום לנזק או סיבוך כספי.

בריאות
ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב, מעין זריקה אנרגיה, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. עם זאת, על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס ושבתאי נמצאים בזווית אשר יכולה לגרום לבעיות בריאותיות במהלך החודש. מומלץ להיות זהירים מאוד, בתקופה האחרונה של החודש, כי ייתכנו בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי
רצוי לדחות רכישות גדולות או פעולות אחרות שמעורבות בהם סכום כסף גדול לסוף החודש. הרצון שלכם לשלוט על החיים של בני זוגכם יכול להוביל להתנגשויות. טוב יהיה להימנע ממחלוקות במערכת היחסים עם יקיריכם.

 

[facebook_like_button] [google1]


 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.