הורוסקופ חודשי מאי 2016

Monthly Horoscopeבחודש מאי הבעיה של מזל גדי היא שמאדים נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות מוגזמת, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכון, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל גדי ולפי אסטרולוגיה חודשית מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
יופיטר, עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.

בריאות
החודש ייתכן שיהיה קצת סוער מדי עבורכם, ללא שלווה או נוחות וזה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. אל תנשו לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
מומלץ לשים לב על כך שיהיו כמה עננים בתחום הקריירה. היכולות שלכם יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.

 

750 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.