הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

Monthly Horoscopeמזל גדי מרגיש יותר מאי פעם את הצורך להיות שייך לקבוצה שבה הוא ירגיש מקובל ותמיכה כדי שהוא יוכל להתקדם. בדיוק מסיבה זו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תיכנס לקבוצה של אנשים אשר לא יעשו שום דבר מלבד לנצל את אדיבותכם. אל תגדיר לעצמך המטרות קשות להשגה!

קריירה
כבר זמן מה מזל גדי עובד קשה או בתנאים קשים ולפעמים יש לו הרגשה שלא מקבל מה שמגיע לו למעשה, בעוד שפעמים אחרות מרגיש מוגבל ביכולת לבחור או לפעול. עם זאת, חודש זה, שיכול להביא הישגים גדולים והוא ירגיש שהיה שווה לעשות מאמץ.

אהבה
הנה חודש נפלא עבור קשרי הנישואים או אהבה של מזל זה. ונוס ויופיטר הם הכוכבים המועילים לסיכויים והישגים. יתר על כן, ונוס הוא הכוכב של האהבה ושל ההרמוניה. המסקנה היא שחודש זה מבטיח להיות על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, חיובי לאהבה עם רגעים מאושרים. אפשרי אירוע מיוחד, יוצא מן הכלל.

כסף
הדאגה של מזל גדי עבור הרווחים הולכת וגדלה בתקופה הזאת. בחלק האחרון של חודש נובמבר תהיה הקלה קשורה להלוואות, חובות, ירושה או אולי, שיפור המצב הכלכלי של הזוג או השותף לחיים.

בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ חודשי היא להתארגן טוב במחצית השנייה של החודש, דבר אשר יבטיח הצלחה. דבר נוסף הוא ללכת ברגל, באופניים, לרקוד, לשחות, בקיצור לעשות ספורט!

 

1,065 views

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.