הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

Monthly Horoscopeהחודש בחייו של מזל גדי לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו כמה בעיות בחיי היומיום גם בעבודה  וגם במשפחה. רצוי שאתם תקבעו לעצמכם סדרי עדיפויות, אחרת, הדברים יסתבכו.

קריירה
הקריירה של מזל גדי חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק. הזוגות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה.

כסף
רוב הבשורות על פי הורוסקופ חודשי הטובות באות מהכיוון הפיננסי. בתקופה האחרונה נאלצתם להתמודד עם קשיים ועיכובים אבל  עכשיו הכל חוזר בהדרגה לקדמותו. תנסו לנהל יותר בחוכמה את הוצאותיכם.

בריאות
מזל גדי חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית להימנע מויכוחים עם יקיריכן אשר יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.   

 

737 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.