הורוסקופ חודשי פברואר 2016

Monthly Horoscopeזה הו חודש נהדר עבור מזל גדי. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
החודש הזה לא נטול מתחים, אך בסך הכל על פי הורוסקופ חודשי הוא מסתמן כחודש די מוצלח עבור מזל גדי. השמש ומרקורי יעברו דרך בית הקריירה של מזל גדי, וזה סימן טוב.

אהבה
וונוס, כוכב האהבה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, ממלא את מזל גדיעם המון רגשות. אתם סוגדים לאהבה, אבל החודש, האהבה יכולה להיות קשורה לקריירה או לימודים. מאדים ימשיך לגרות את האינסטינקטים שלכם.

כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל גדי יש רושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית. עם זאת אתם יכולים להרוויח כסף מרעיונות יצירתיים.

בריאות
פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי אסטרולוגיה חודשית הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא להתארגן טוב במחצית השנייה של החודש, דבר אשר יבטיח הצלחה. דבר נוסף הוא ללכת ברגל, באופניים, לרקוד, לשחות, בקיצור לעשות ספורט!

 

1,002 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.