הורוסקופ 2017 מזל גדי

הורוסקופ 2017 מזל גדיהשנה הזאת היא השנה שלכם, לפי תחזית אסטרולוגית 2017 תוכלו להשיג יותר ממה שתוכלו לדמיין הישגים בהם אתם כמהים. עליכם רק לדבוק במטרותיכם בצורה יציבה ובעזרת המאמץ הנכון שדרוש לכך תוכלו להשיג הכל. אל תמהרו הפיקו לקחים משנים קודמות והיו עם היד על הדופק על מנת להצליח לכבוש את אשר אתם חפצים בו. לפי הורוסקופ שנתי אתם פותחים עם ירח שור חושני במיוחד ועם ונוס ברקע הלא הוא העקרב החשאי והמסתורי.
בחודש המזל שלכם השנה יהיה לכם המון מזל ובמיומנות רבה תצליחו כמעט בכל דבר שתעשו על הפעם הראשונה. שימו לב בחודש דצמבר לא להיות מושפעים מהירחים באותה העת אשר עלולים לבלבל אתכם, שימו לב לפרטים הקטנים ושימרו על סדר מופתי בדיוק כפי שאתם יודעים וכך תוכלו להבטיח לעצמכם לסיים את השנה כפי שהתחלתם אותה.

קריירה וכסף

אתם הולכים לשמור על מעמד יציב במקום העבודה שלכם כך על פי מזל טלה הורוסקופ 2016, אתם לא אוהבים לקחת סיכונים כאשר זה מגיע למקום העבודה שלכם – ולכן בשנה הקרובה אתם תבלו בעיקר בשמירת הסטאטוס הקיים ותרצו לרצות את כל מי שעובד איתכם.
בתור בני מזל גדי לא פשוט לכם לקבל פקודות ומשימות, ולכן יכולים להיות שעל פי הורוסקופ שנתי 2016 יכול להיות שתעדיפו לבדוק אופציות של קריירה עצמאית.

חיי האהבה

אסטרולוגיה 2017 מראה לנו שנה מאוד אינטנסיבית מבחינתכם בכל הקשור לענייני אהבה, עם זאת אתם תנסו להסתיר זאת אך לא תמיד תצליחו. שימרו על קור רוח ועל שלווה נפשית ובכך האינטנסיביות תהיה פחותה. נסו לתכנן טיול אוהבים או בריחות קטנות רומנטיות על מנת להפיג מתח. הפתעות קטנות כמחוות אהבה מומלצות בחום במיוחד בחודשים אפריל או מאי.
תיזמו שיחות חולין עם בני/בנות זוגכם אולי תופתעו לגלות צדדים שעד כה לא גילתם גם על עצמכם וגם עליהם במיוחד בחודשים אוגוסט וספטמבר שם ג'ופיטר וירח הצפון נמצאים באותה נקודה עם מזל בתולה ובכך ישנה אפשרות שתפתח עבורכם דלת מלאת קרמה באנרגיות טובות לכן נצלו את ההזדמנות.
חודשים נובמבר ודצמבר הם החודשים לאהבה לפי הורוסקופ שנתי. בחודשים אלו נוגה ושבתאי נושקים יחדיו במזל קשת ויוצרים חודשים של אהבה מדהימה.

בריאות

לפי תיאור של המפה שלכם נראה כי צפויה לכם שנה עם בריאות טובה. אין זה אומר שאתם צריכים להיות שאננים! שימרו על עצמכם בכל מצב ועם זאת הסיכויים לפי תחזית אסטרולוגית שנתית עומדים לטובתכם.

 

1,950 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.