מזל גדי הורוסקופ דצמבר 2014




בחלק הראשון של החודש דצמבר פי הורוסקופ חודשי האירועים זורמים אחד אחרי השני. מזל גדי חייב להיות זהיר, כי הם יכולים לפנות לכיוונים לא צפויים ואפילו להפוך לאירועים לא נעימים. תחשבו שוב על שינויים בחייכם , אחרת האירועים עלולים לתפוס אתכם ברגל שמאל.

קריירה
מזל גדי בתקופה זו מרגיש חוסר הביטחון עצמי, אך עליו, בכל זאת, לנסות לראות את חצי הכוס המלאה ולעשות מעין בדק בית כדי לגלות מה גרם לקשיים בתחום המקצועי.

אהבה
מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות לוקה בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות האלה היא התקשורת הלקויה בין בני הזוג, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
מפני שכוכב הלכת מרקורי נמצא בנסיגה תקופה זאת מאופיינת על ידי אי נוחות בגלל מסמכים קשורים לכסף . עכשיו זה הזמן להשלים צעדים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן כמו לקחת הלוואה. מבחינה כספית, על פי הורוסקופ תהיה הקלה מסוימת.

בריאות
לפי הורוסקופ עשויות להיות בעיות בריאות לא חשובות במחצית הראשונה של החודש. אבל, אל דאגה, הכל מסתדר דווקא בגלל שאתם עם היד על הדופק כל הזמן. שימו לב לא להגזים עם דברים מתוקים!

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית מאד ממליצה לבני מזל גדי להיות יותר פתוחים ויותר אמפתיים, אחרת בזוגיות יהיו לא מעט בעיות. גם מבחינה בריאותית בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריות להימנע מלחצים מיותרים.

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.