מזל גדי הורוסקופ חודשי דצמבר 2017

Monthly Horoscopeבני מזל גדי מרגישים, על פי אסטרולוגיה חודשית שכל דבר אשר הוא בשגרה הפך עכשיו למטלה. יש לנצל באופן מקסימאלי את המעבר של ונוס, אשר יגרום לבני מזל גדי להאמין בעצמם.

קריירה
במהלך כמעט כל החודש, בתחום הקריירה הברים לא הולכים חלק עבור מזל גדי . הסיבה לפי הורוסקופ חודשי השמש נמצאת בזווית לא חיובית הגורמת לירידה ברמת המוטיבציה במקום העבודה. יהיו עיכובים וגם אי הבנות.

אהבה
מאדים החודש יתחיל להשפיע חזק. הוא יסייע לכם לעשות סדר בדברים ובכך אתם תתחילו ללכת לכיוון טוב. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החיים הסנטימנטאליים יהיו מושפעים על ידי הכסף או על ידי החלטות בתום הפיננסי.

כסף
בתחילת החודש מרקורי יתחיל בנסיגה מבית הכספים של מזל גדי ויחזור לשם רק לאחר אמצע החודש. התוצאה היא סיבוכים ובעיות בתחום הפיננסי. לפי כך מומלץ שתימנעו מלסגור עסקאות רציניות לחשוב טוב מה אתם קונים ובאופן כללי מה אתם עושים עם הכסף.

בריאות
חודש דצמבר לא יהיה החודש הכי נוח מבחינה בריאותית. בחלק הראשון תהיה חולשה במערכת החסינות, מאופיינת על ידי עייפותו בגלל זה ריכוז לא במיטבו. אתם תצטרכו להקדיש יותר זמן למנוחה ורגיעה.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ פשוט לברוח מויכוחים עם קרובי משפחה כדי לא להגיע לקונפליקטים קשים, אלא תהיו יותר דיפלומטים. גם מומלץ לא להתעייף יותר מדי.

 

538 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.