מזל גדי הורוסקופ חודש יוני 2015




בימים אלה מזל גדי נוהג לעיתים קרובות לחשוב מחשבות שחורות ולהביט לא אופטימי לעבר עתידו. בסוף החודש ייתכנו בעיות או סיבוכים בירוקרטיים בגלל חבר או לקוח שלא מרוצים.

קריירה
הקריירה מאד חשובה לבני מזל גדי , עקב העובדה שאוראנוס עבר לבית הקריירה שלו. עד עכשיו הוא לא חשב בכל הרצינות לשינויים בתחום זה הוא מרגיש ששינויים מסוימים הוא יהיה חייב לעשות אם ירצה או לא.

אהבה
אתם תכנסו לתוך תקופה שעל פי אסטרולוגיה חודשית היא לא תהיה פשוטה ולא יציבה. גם מערכת היחסים ייתכן שתעבור טלטלה. יהיו גם האכזבות או אפילו חזרה למערכת יחסים ישנה.

כסף
מרקורי יתחיל בנסיגה וזה יגרום לבלבול קשור למסמכים הקשורים לכסף. עכשיו זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים כמו קבלת הלוואה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה בתחום הכסף עבור מזל גדי לקרת סוף החודש.

בריאות
חוסר מנוחה והרבה דאגות הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ חודשי ישפיעו לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל מתחים של התקופה האחרונה, תעשו בפעילות גופנית מכל סוג שהי.

הטיפ החודשי
אל תקבלו שום החלטה לגבי מערכת היחסים מפני שזה לא הזמן הטוב ביותר כרגע. אם תהיו יותר קשובים לכל התלונות של בני זוגכם תבינו שחלק גדול הן מוצדקות.

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.