מזל גדי הורוסקופ ינואר 2015




בחודש ינואר 2015 יתכן שבני מזל גדי יתבקשו לבדוק את עצמם עד הפרט האחרון. בצורה זאת מזל גדי יוכל להחליט מתי הוא חייב לבחור בין לשתוק ומתי לדבר על התסכולים שהוא צבר. רצוי לדבר על הפחדים אשר לא אפשרו לו לממש את הפוטנציאל האמיתי. אתם חייבים לפתוח את הכל.

קריירה
הקריירה חשובה מאד לבני מזל גדי, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלהם. למרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב, לפי הורוסקופ חודשי יהיו כמה הזדמנויות, אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
אם מזל גדי נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כסף
כלכלית, לפי אסטרולוגיה חודשית אתם צריכים להיזהר ולשים לב לכל הפרטים אפילו הכי קטנים בכל מה שקשור להכנסות והוצאות. תתחילו לסדר את הסכמים הקשורים לכסף כי הכל חייב להיות מאוד ברור. בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת יהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף .

בריאות
ילידי מזל גדי חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.

[facebook_like_button] [google1]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.