הורוסקופ חודשי ינואר 2017

Monthly Horoscopeמזל גדי הוא במצב מצוין במהלך כל חודש ינואר. כוכבי הלכת עולים מהר לחלק העליון של ההורוסקופ של מזל גדי, דבר אשר מבשר על הצלחה והישגים. אתם קובעים לעצמכם סדר עדיפויות.

קריירה
כבר זמן מה מזל גדי עובד קשה או בתנאים קשים ולפעמים יש לו הרגשה שלא מקבל מה שמגיע לו למעשה, בעוד שפעמים אחרות מרגיש מוגבל ביכולת לבחור או לפעול. עם זאת, חודש זה, על פי אסטרולוגית חודשית יכול להביא הישגים גדולים והוא ירגיש שהיה שווה לעשות מאמץ.

אהבה
יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
מזל גדי נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.

בריאות
לגבי הבריאות מזל גדי החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר. בכל זאת שימו לב לריכוז שלכם.

הטיפ החודשי
בזוגיות יש להיזהר מטעות אשר יכולה לעלות לכם ביוקר. כל זה קשור להמלצה להפגין יותר את טוב לב וסבלנות, כלפי יקיריכם במיוחד אם מדובר על בני זוגכם. אתם תצאו מורווחים מזה.

 

1,002 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.