הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Monthly Horoscopeייתכן שבמהלך חודש מרץ יהיו מספר התנגשויות עם האנשים קרובים, אפילו בני משפחה, אך בסופו של דבר הדברים יסתדרו כל עוד מזל גדי יבחר לדבר איתם על הבעיות באופן כנה.

קריירה
מזל גדי החודש יפגין יותר בטחון עצמי ועל פי הורוסקופ חודשי הוא ישלים כל מטרה הייתה לו על הכוונת. במידה ואתם רוצים שיעריכו את איכויותיכם שווה להעז יותר תמיד.

אהבה
הנה חודש נפלא עבור קשרי הנישואים או אהבה של מזל זה. ונוס ויופיטר הם הכוכבים המועילים לסיכויים והישגים. יתר על כן, ונוס הוא הכוכב של האהבה ושל ההרמוניה. המסקנה היא שחודש זה מבטיח להיות חיובי לאהבה עם רגעים מאושרים. אפשרי אירוע מיוחד, יוצא מן הכלל.

כסף
אם מזל גדי מתכנן לבקש העלאת שכר החודש, לא לשכוח שזה זכותו, אך הוא דבר שנתון למקבלי ההחלטות. על פי תחזית אסטרולוגית הוא לא ישיג תוצאות מיידיות, לא משנה מה הוא יעשה.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי.

הטיפ החודשי
אם אתם מעורבים במערכת יחסים, אסטרולוגיה חודשית ממליצה שתאמצו גישה גמישה כלפי בני הזוג וללמוד מה זו הפשרה. יוזמות במיוחד בקשר לכספים, לא מומלצת עד אמצע החודש. אתם רוצים להיפטר מהתסכול, אבל אתם לא תבחרו את הנתיב הטוב ביותר.

 

575 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.