הורוסקופ חודשי אפריל 2017

Monthly Horoscopeהציפיות של בני מזל גדי יהיו גבוהות למדי וייתכן שהחודש יתאכזבו קשות. לפי אסטרולוגיה חודשית זאת החודש הזה הוא לא בדיוק התקופה הכי מוצלחת לא רק בעבודה, אלא גם בתוך המשפחה. עם זאת, לא הכל שחור.

קריירה
זה הו חודש שבו אתם עובדים קשה, אך, ככל הנראה, עם הרבה הנאה. לפי הורוסקופ חודשי חייו המקצועיים של מזל גדי הם דינאמיים והתיאום עם אחרים הרבה יותר טוב. במילים אחרות, אתם בשליטה.

אהבה
השבוע הראשון של החודש מביא בחיים הסנטימנטאליים חילופי רעיונות, שיחות, פטפוטים, טיולים בשתיים וכו'. כאשר ונוס נכנס לאזור שקט ומבודד יותר, הoהאינטרסים של בני הזוג, המשפחה והבית יעברו במקום הראשון.

כסף
נראה שבמהלך חודש אפריל הכסף לא חסר. לאחר עבודה מאומצת אתם מתחילים לקטוף את הפירות. לאט, לאט המצב הפיננסי ילך וישתפר כך שתוכלו סוף, סוף ליהנות מהכסף שהרווחתם ללא דאגות.

בריאות
חודש זה יכול להיות בעייתי עבורכם מבחינה בריאותית, לכן מומלץ לפקוח עיניים ולעמוד על המשמר. על רקע הטרנזיט של שבתאי דרך סרטן עומס, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולות להופיע מחלות של מערכת העצבים או מערכת הנשימה, אלרגיות, חסימות או פציעות.

הטיפ החודשי
מומלץ לכם להימנע מקונפליקטים הקשורים לבית או למשפחה, ככול האפשר. מזל גדי יכול לפתור בעיות על ידי תקשורת כנה, סבלנות והבנה. גם להיות יותר קשובים לא יזיק לאף אחד.

 

780 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.