מזל גדי הורוסקופ חודשי מרץ 2018

Monthly Horoscopeבחלק השני של החודש לפי הורוסקופ מזל גדי יעדיף להתרחק מחלק מחברי משפחת או חברים מסוימים, כנראה בגלל שהם יתרבו בחייו הסנטימנטאליים. זה הוא דבר אשר עבורו זה קו אדום. לפעמים החלטה כזו היא לא הדבר הנכון.

קריירה

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית החלק הראשון של החודש הוא חיובי עבור כל אלה אשר לומדים. לקראת אמצע החודש ונוס נכנס לבית הקריירה של מזל גדי. החל מעכשיו, ההצלחה מגיעה והסיכוי הוא לידכם.

אהבה

חודש מרץ הוא בדרך כלל חודש החודש שלכם ויכול להביא הרבה של שביעות רצון, אך אינו מבטיח הישגים גדולים במישור האהבה. אתם לא נפתחים ונמנעים לבטא רגשות.

כסף

עם הכסף בני מזל גדי  מסתדרים לא רע ויופיטר, על פי הורוסקופ חודשי דואג ששום דבר לא יחסיר להם. אתם קצת יותר מדי מגזימים לגבי נכס, דירה או משרד. זה לא המקרה.

בריאות

הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר יכולים להשפיע באופן שלילי על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או כל דבר אחר שגורם להם הנאה.

הטיפ החודשי

מומלץ על ידי תחזית אסטרולוגית חודשית להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

 

454 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.