מזל גדי הורוסקופ חודשי פברואר 2018

Monthly Horoscopeהבעיה של מזל גדי החודש היא מאדים אשר נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכונים, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה

לפי תחזית אסטרולוגית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל גדי ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה

על פי תחזית אסטרולוגית ונוס ישפיע על גדי מזל ויישאר כאן ארבעה חודשים. הוא כוכב הלכת של אהבה והרמוניה. ברור שוונוס ממושך מזל גדי יביא אירועים מדהים מבינת האהבה בזמן הזה.

כסף

למרות שהמאמצים בעבודה של מזל גדי מתוגמלים באופן סביר, טוב הוא יעשה לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות: לפי אסטרולוגיה חודשית כוכב הלכת מרקורי, שליט של בית הכסף, הוא בנסיגה וזה יכול לגרום לנזק או סיבוך כספי.

בריאות

הנסיגה של מרקורי עלולה לגרום לתחושה מסוימת של אי נוחות ושל חוסר אנרגיה בשבועות האחרונים של החודש הזה. לפי כך, עדיף להימנע ממצבים שבהם תגיעו לעייפות כרונית וכמובן היזהרו מה אתם אוכלים ובמיוחד כמה אתם אוכלים או שותים.

הטיפ החודשי

בני מזל גדי חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אכפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

 

1,246 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.