הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

Monthly Horoscopeזה הו חודש נהדר עבור הזיכרונות של מזל גדי, להניח למספר עובדות בעברו, אשר אפשרו לו שלוות נפש. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי מזל גדי עדיין על הגל, אבל לא צריך להיות מופתע שיהיו כאלה שמנסים להכניס מקלות בגלגלים או לרכל מאחורי גבו. לא צריך להתרגש, זאת אי הנוחות חולפת.

אהבה
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי רק בבני מזל גדי, אלא בעיקר באלה שאתם הוא עובד. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל יגיעו בסוף.

בריאות
החודש הזה מביא הרבה עצבנות ומתח וגם חוסר יכולת להירגע. גם כן לפי הורוסקופ קיימת את הנטייה להגיב בלי פרופורציה במצבים מסוימים. ייתכן שגם ויכוח משפחתי או בעיה הקשורה לרכוש או נכס ישפיע על מצב הבריאותי הכללי.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית להימנע מויכוחים עם יקיריכן אשר יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

 

891 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.