הורוסקופ חודשי יולי 2016

Monthly Horoscopeכבר מהיום הראשון של החודש מזל גדי מרגיש שהוא חוזר סוף, סוף לעצמו. ספקות לגבי עצמו ייעלמו אט, אט. לא זו בלבד, חשוב לתת חשיבות רבה יותר לדרך שבה הוא מציג את עצמו בחברה. לא יזיק אם תהיו יותר פתוחים, ותכירו אנשים חדשים.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל גדי המעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
הנה חודש נפלא עבור קשרי הנישואים או אהבה של מזל זה. ונוס ויופיטר הם הכוכבים המועילים לסיכויים והישגים. יתר על כן, ונוס הוא הכוכב של האהבה ושל ההרמוניה. המסקנה היא שחודש זה מבטיח להיות על פי אסטרולוגיה חודשית, חיובי לאהבה עם רגעים מאושרים. אפשרי אירוע מיוחד, יוצא מן הכלל.

כסף
בתחום הכסף יש בשורה טובה: תוסר חסימה שהייתה קיימת בזמן האחרון, אך עדיין במונחים של כסף, חודש יולי אינו הכי מוצלח. אתם חייבים להיות זהירים, לשקול היטב את ההוצאות ובאופן כללי להתנהג  במתינות.

בריאות
ילידי מזל גדי חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ חודשי היא לחשוב על פרישה אפשרית מהתפקיד, או על קנסות או נזקים, אפילו במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובה!

 

788 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.