הורוסקופ חודשי מאי 2017

Monthly Horoscopeמזל גדי מרגיש יותר מאי פעם את הצורך להיות שייך ומקובל. בדיוק מסיבה זו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תיכנס לקבוצה של אנשים אשר לא יעשו שום דבר מלבד לנצל את אדיבותכם. אל תגדיר לעצמך המטרות שהן קשה להשגה.

קריירה
מסלול הנסיגה של מרקורי יכול לגרום לאי הבנה ולמצבים שבהם הבלבול יהיה קיים. זאת אזהרה עבור מזל גדי גם בתחום העבודה. אתם לא צריכים  להיות מופתעים שיהיו כאלה ירכלו מאחורי גבכם. לא צריך להתרגש מזה, זאת אי הנוחות חולפת.

אהבה
חודש מאי אינו נטול מתח עבור מזל זה, אך אף על פי זאת, המצב יהיה די יציב. מצד שני, אתם נוטים להעלות את הרף ולדרוש יותר דרישות מהרגיל וזאת הסיבה לוויכוחים שאין בהם צורך.

כסף
המלצת הורוסקופ חודשי בקשר לכסף היא שאתם צריכים לנהל את התחום הזה בחוכמה ובאופן מחושב יותר. תבדקו היטב כל מצב, לפני קבלת החלטות שקשורות לכסף. אתם יכולים לסמוך גם על התמיכה של ונוס, אשר שמביא מזל בתחום הכספי.

בריאות
הצמד מאדים אוראנוס מייצר עצבנות או חוסר סבלנות. המתח הזה יכול להשפיע לא לטובה על בעיות בריאות קיימות , אם יש לכם בעיות כאלה, במיוחד אם הן נוגעות מערכת הלב וכלי הדם ומערכת העצבים.

הטיפ החודשי
המלצת אסטרולוגיה חודשית עבור מזל גדי היא לחשוב על מעבר לתפקיד אחר עם מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובה!

 

565 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.