מזל גדי הורוסקופ חודשי ינואר 2018

Monthly Horoscopeהנטייה של מזל גדי זה לחשוב מחשבות שחורות ולהביט בפסימיות לעבר העתיד. לקרת סוף החודש בגלל משהו שהוא לא מרוצה, חבר או לקוח, ייתכנו בעיות או סיבוכים בירוקראטיים.

קריירה
מאדים פוגש את שבתאי בבית הקריירה. על פי הורוסקופ חודשי לבני מזל גדי יש הרבה רצון לפעול, שזה בסדר גמור, אבל רצוי לא לפעול פזיז, אלא באופן אסטרטגי ועם דיפלומטיה.

אהבה
כוכב הלכת וונוס מפזר את קסמו על החיים החברתיים של מזל גדי, שישתתף בכל מני מסיבות, הזדמנות טובה לפגישות עם אנשים חדשים. עבור אלה שכבר נמצאים במערכת יחסים, הקשר יתחזק.
עבור אלה שלבד יהיה קשר חדש בתווך חבר.

כסף
על פי אסטרולוגיה חודשית מדובר על תקופה עם גוון פיננסי. החודש חוצים את בית הכסף של מזל זה השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה.

בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם כי יש סכנה להיפצע, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

 

491 views

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.